چگونه می توان استخدام یک پاک کننده فرش را به موفقیت امروز تبدیل کرد
 
فرش ماشینی از لحاظ بافت
در این وبلاگ مقالاتی در مورد بافت فرش نقد و و برسی می شود
 
 

 

روی فرش مخمل خواب دار مطمئن شوید که کمی بیشتر وقت خود را به جاروبرقی اختصاص داده اید. این نواحی معمولاً ضخیم تر از یک فرش استاندارد است ، بنابراین برای انجام کار باید چند بار دیگر از آن عبور کنید. این به شما کمک می کند که در طول رژیم تمیز کردن خود تا حد ممکن کارآیی داشته باشید.

فرش های خود را هرچه می توانید تمیز کنید. هر چه بین تمیز کردن منتظر بمانید ، پاک کردن تمام آلودگی های جمع شده سخت تر خواهد شد. شما باید تمیز کنید که فرش های خود را هر سال حدود چهار بار تمیز کنید تا هر بار بهترین نتیجه را بگیرید.

برای محلول های لکه دار که عجله دارند ، مخلوطی از آب و سرکه سفید را امتحان کنید. اطمینان حاصل کنید که رقیق شده است ، بنابراین می توانید اثر تمیزکاری کامل را بدست آورید و تمام میکروب ها و باکتری های اطراف لکه را از بین ببرید. محلول را روی قسمت پنهان فرش بمالید تا از ایمن بودن آن مطمئن شوید.

یک مکان عالی برای جستجوی توصیه شرکت شستشوی فرش از طریق خانواده و دوستان است. این افراد ، که احتمالاً از قبل به آنها اعتماد دارید ، می توانند شرکتی را که از آنها استفاده کرده اند و در آن موفق بوده اند ، پیشنهاد دهند. از انتخاب یک شرکت تصادفی از یک فهرست خودداری کنید. ممکن است در نهایت با یک پاک کننده فرش غیر قابل اعتماد و بی تجربه روبرو شوید

شما باید فرش خود را هر 12-18 ماه تمیز کنید. حتی اگر ظاهراً کثیف به نظر نرسد ، ممکن است در اعماق آن مقداری ناخوشایند وجود داشته باشد که هنوز ظاهر نشده باشد. تمیز کردن مرتباً فرش ها تنها راهی است که می توانید برای مدت زمان طولانی تری ظاهر خوبی داشته باشید.

در نظر بگیرید که یک فرد حرفه ای را برای لکه های دشوار روی فرش خود بیاورید. یک فرد حرفه ای آموزش دیده است تا انواع لکه های سخت از جمله شراب قرمز ، موم و خون را کنترل کند که شما به تنهایی قادر به انجام آنها نیستید. روش های آنها بسیار نرمتر نسبت به فرش شما است ، در حالی که نتیجه ای به شما می دهد که می توانید از آن راضی باشید.

تمیزکردن مرتباً فرشها در صورتی که امیدوار باشید سلامت خانواده و همچنین طول عمر فرشها را حفظ کنید ضروری است. با این حال ، استخدام کورکورانه یک شرکت هرگز ایده خوبی نیست. قبل از شروع تماس تلفنی ، برخی نکات عقل سلیم را به خاطر بسپارید و مطمئناً شرکت مناسبی را برای نیازهای خاص خود پیدا خواهید کرد.

منبع: دیجی فرش

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وب سایت من خوش امدید
آخرین مطالب
پيوندها





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: